piątek, 23 sierpnia 2013

Cytaty



Kocham Cię ponad wszystko co ludzkie i zwykłe.

Proszę wróć do mnie choćby na kilka sekund.

Nienawidzę ludzi za każde kłamstwo, które musiałem połknąć aby teraz nimi rzygać…

Gdy zabraknie już mnie, świat nie zatrzyma się, będę daleko stąd, po mnie zostanie głos.

Za ciosem idź, pierdol wszelakie konsekwencje.

Z tej obranej ścieżki nie zejdę pokonany, zbyt wiele oddałem by tak po prostu polec, zbyt wiele widziałem żeby to był po prostu koniec.

Chociaż serce pocięte bolało, nie liczy blizn. 

Widzę jak się zmieniasz, mówisz do widzenia, powoli czas leci gdy odchodzisz, to boli..

Popatrz w moje oczy, wiem, że nas już nie ma, a ja straciłem uczucia i zacząłem się zmieniać i zacząłem od zera…




Podobają się? (:

8 komentarzy:

  1. Każdy z nich jest piękny :P
    FAjny pomysł na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne cytaty :) Można je fajnie wykorzystać. masz ładnego blogaa :D
    po-prostu-kim-kolwiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni *o*
    Fajny blog, będę zaglądać co jakiś czas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mi się podoba ten 5 cytat, taki życiowy.

    welcome-to-the-black-parade1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 6 cytat jest najlepszy. taki motywujący.

    http://mariemadeleinexo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne cytaty i blog oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że używasz wulgrazymów na tymblogu bo mnie osobiście odstarszają . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety jak coś się nie podoba to nie zatrzymuję.

      Usuń